ندای لرستان

آخرين مطالب

بهترین شرکت طراح لوگو را چگونه انتخاب کنیم؟ اقتصادي

بهترین شرکت طراح لوگو را چگونه انتخاب کنیم؟
  بزرگنمايي:

ندای لرستان - بازار / طراحی لوگو تکمیل‌کننده نیازهای کسب‌وکار شما است. یک کسب‌وکار باید کامل باشد و سپس به تبلیغ و بازاریابی آن اقدام کنید. زمانی که لوگوی شما آماده نباشد، به این معناست که کسب‌وکار شما هنوز تکمیل و آماده رشد نیست. به همین دلیل اگر به کسب‌وکارهای معروف و موفق توجه کنید، می‌بینید که همه آن‌ها یک لوگوی حرفه‌ای دارند. اما چنین لوگویی به راحتی به دست نمی‌آید. باید به سراغ بهترین طراح لوگو بروید تا پس از چند سال به تغییر آن احتیاج پیدا نکنید. در نتیجه در ادامه این مطلب هر آنچه که در خصوص انتخاب بهترین شرکت طراح لوگو باید بدانید را شرح خواهیم داد. 
اهمیت طراحی لوگو برای شما چیست؟
بیش از آنچه که فکر می‌کنید، طراحی لوگو برای شما و برندتان اهمیت دارد. لوگو راه شناخته شدن، زبان جهانی و شخصیت برند یا کسب‌وکار شما است. به عبارتی دیگر، طراحی لوگو به 6 دلیل بسیار مهم اهمیت دارد:
داشتن لوگو بخشی از برندینگ است.
در میان کسب‌وکارهای امروزی، ارکان و عوامل مختلفی برای برندسازی وجود دارند. برای مثال طراحی سایت از واجبات برای هر برند و فعالیت حرفه‌ای است. با وجود این، طراحی لوگو از قدیمی‌ترین بایدهای هر کسب‌وکار بوده است. طراحی لوگو به صدها سال قبل بازمی‌گردد، همان‌طور که لوگوهای معروف دنیا دارای قدمتی چندین ساله هستند. 
اگر دقت کنید، بسیاری از برندهای جهانی و معروفی که دارای پیشینه درازی هستند، با لوگوی خود شناخته می‌شوند. در واقع لوگو مهمترین بخش فعالیت آن‌ها است. برای مثال اگر برندهای معروف لباس را در نظر بگیریم، کمتر کسی سبک، استایل و نوع طراحی برندهای معروف را می‌شناسد، اما تقریباً تمامی افراد با لوگوی این برندها آشنا هستند.
لوگو به جذب مشتری کمک می‌کند. 
با داشتن یک لوگوی حرفه‌ای به دو طریق مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد:
1.اول آنکه داشتن یک لوگوی حرفه‌ای به معنای فعالیت تخصصی است. به این طریق مشتریان وفاداری را جذب خواهید کرد. 
2. دوم آنکه با طراحی لوگو مناسب، به مشتریان نشان می‌دهید که برند شما دارای هویت است. به این ترتیب اعتماد آن‌ها را جلب کرده و مشتریان بیشتری به دست می‌آورید. 
طراحی لوگو، شخصیت‌سازی است.
مشتریان و مخاطبین شما به هر زبانی که صحبت کنند و مسلط باشند، باید بتوانند پیام لوگوی شما را درک کنند. در نتیجه از طریق آن با مشتریان به طور غیرمستقیم صحبت می‌کنید و خودتان را به آن‌ها معرفی می‌کنید.
به عبارتی، لوگوی کسب‌وکار همان شخصیت یا چهره کسب‌وکار شما خواهد بود. این مسئله یکی از مهمترین دلایل اهمیت طراحی لوگو به صورت حرفه‌ای به حساب می‌آید. 
با لوگو تخصص خود را نشان دهید.
سن، گسترش و بزرگی یک کسب‌وکار یا برند در برابر میزان تخصص شما اهمیت کمتری دارد. به همین دلیل باید به هر جزئیات مهمی اهمیت دهید و حرفه‌ای بودن خود را به نمایش بگذارید. طراحی لوگو مناسب کسب‌وکار هم یکی از نشانه‌های حرفه‌ای و تخصصی بودن است.
البته در عین حال از ساده‌ترین و اولین اقداماتی است که هر فرد باید برای کسب‌وکار نوپای خود انجام دهد. در نتیجه اگر بگذارید چندین سال از فعالیت شما بگذرد و سپس به دنبال طرح لوگو باشید، وجهه چندان خوبی نخواهد داشت. 
لوگو برای بازاریابی اهمیت دارد.
فرقی نمی‌کند که بخواهید بازاریابی و تبلیغات برند خود را به صورت آنلاین و از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام دهید یا با روش‌های سنتی، یک لوگوی جذاب برای شما ضروری خواهد بود. از تصاویر موجود در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان تا مارک، جعبه و بسته‌بندی محصول برندتان به لوگوی شما احتیاج خواهند داشت.
با این لوگو نشان می‌دهید که محصول مورد نظر از چه برند و تولیدکننده‌ای است. در عین حال تبلیغاتی را هم به صورت غیرمستقیم انجام می‌دهید. برای مثال اگر لوگوی برند شما بر روی یک پاکت باشد و این پاکت در مقابل دید افراد مختلف قرار گیرد، به طور غیرمستقیم بازاریابی کرده‌اید. همچنین تکرار آن باعث شناسایی آسان محصولات شما با لوگوی مخصوصتان خواهد شد. 
از جهتی دیگر داشتن یک لوگوی جذاب برای مدیریت و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما اهمیت فراوانی دارد. هر تصویر یا عکسی که از خدمات و محصولات خود منتشر می‌کنید، باید این لوگو را هم در خود جای داده باشد. تمامی این موارد از ساده‌ترین ملزومات فعالیت یک کسب‌وکار حرفه‌ای به حساب می‌آیند و نشان‌دهنده اهمیت طراحی لوگو برای شما است.
با لوگو در اذهان ثبت شوید. 
یک لوگوی منحصر به فرد و یونیک برای خود تهیه کنید که با سایر لوگوها تفاوت بسیاری داشته باشد چراکه قرار است با آن در ذهن مشتریان ثبت شوید. طرح ساده اما بامعنی لوگو به آسانی در ذهن افراد می‌ماند. به همین دلیل با کمک آن می‌توانید در اذهان ثبت شوید و حس اعتماد را در مشتریان ایجاد کنید. 
طراحی لوگو به دست متخصص یا ابزار رایگان؟

ندای لرستان

در پاسخ به سؤال طراحی لوگو به دست متخصص یا ابزار رایگان؟ به طور خلاصه باید بگوییم که کار را کاردان بسپارید. 
با در نظر گرفتن ظاهر ساده اغلب لوگوها بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که می‌توانند به شخصه با ابزار و نرم‌افزارهای رایگان آن را تهیه کنند؛ اما همان‌طور که اشاره کردیم، لوگو تنها یک طرح و نقش ساده نیست. لوگو نشان‌دهنده شخصیت و تخصص شما است. در نتیجه با توجه به اهمیت آن، باید طراحی را به دست تیم متخصص بسپارید.
یک لوگوی حرفه‌ای باید در عین سادگی و جذابیت، پیام و احساسات مثبتی را به مخاطبین انتقال دهد. تنها از طریق انجام چنین اقداماتی است که امکان ثبت آن در اذهان و به یاد ماندن این طرح وجود دارد. در غیر این صورت، ممکن است پس از مدتی به تغییر لوگوی کسب‌وکار خود احتیاج پیدا کنید و تغییر ظاهر لوگو کار چندان حرفه‌ای و مناسبی نیست. این موارد تنها از طراح لوگو متخصص برمی‌آید. از سایر دلایلی که باید طراحی لوگو را به دست شرکت‌های متخصص بسپارید، به این شرح است:
تیم متخصص طراح لوگو در این زمینه دانش و تجربه کسب کرده‌اند. این تیم بهتر از شما می‌دانند که با چه آرم و اشکالی می‌توانند فعالیت شما را به نمایش بگذارند. با یک بار هزینه برای طراحی تخصصی، از هزینه‌های بیشتر جلوگیری می‌کنید. لوگویی متفاوت‌تر و خاص‌تر از رقبای خود خواهید داشت. تیم‌های خلاق طراح لوگو عمق و جزئیات مهمی را به آرم کسب‌وکار شما اضافه خواهند کرد. بهترین شرکت طراح لوگو
بهترین شرکت طراح لوگو چیزی بیش از یک طرح و نقش ساده به شما می‌دهد. لوگوی شما باید این ویژگی‌ها را داشته باشد و ایجاد چنین ویژگی‌هایی تنها از افراد متخصص برمی‌آید: 
مرتبط باشد. بامعنی باشد. از رنگ‌های متنوع دور باشد. متفاوت و یونیک باشد. تیم متخصص بهترین شرکت طراح لوگو از دانش و روانشناسی رنگ‌ها، طرح‌ها و فونت‌ها آگاهی دارد. در کنار این دانش برای طراحی بهترین لوگوها، پشتیبانی قوی از مهمترین ویژگی‌های بهترین شرکت طراح است که در نهایت رضایت شما و طراحی لوگویی مناسب‌تر را رقم می‌زند. 
تمامی این ویژگی‌ها را می‌توانید تنها از شرکت طراحی لوگو ایران وب لایف انتظار داشته باشید. متخصصین طراح این مجموعه با برخورداری از مهارت و خلاقیت ذاتی خود، دوره‌های تخصصی لازم را در این زمینه گذرانده‌اند. این موارد همراه با تجربه چندین ساله این طراحان باعث می‌شود که بتوانید با خیالی آسوده طراحی لوگو کسب‌وکار خود را به دست آن‌ها بسپارید. 
نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی لوگو

ندای لرستان

در انتها برای آنکه در حین انتخاب بهترین شرکت طراح لوگو با اطمینان و اطلاعات بیشتری اقدام کنید، این موارد را به یاد بسپارید: 
مشاوره و ارتباط با طراح: طراحی هر لوگویی یک پروسه و فرآیند خاصی دارد. هر طراح از ایده‌پردازی و تحقیقات تا اجرای طرح نهایی چند مرحله گوناگون را طی می‌کند. در هنگام انتخاب شرکت از همکاری آن‌ها در خصوص در جریان قرار دادن شما از این فرآیند مطمئن شوید. دیدن پرتفولیو: به لوگوهای طراحی‌شده توسط این تیم دقت کنید. این طرح‌ها نباید به یکدیگر شباهت چندانی داشته باشند. متأسفانه بسیاری از افراد فعال در این زمینه تنها از تجربه قبلی استفاده می‌کنند و برای طرح‌های جدید خلاقیت چندانی به کار نمی‌گیرند. به همین دلیل دیدن نمونه کارها مهم است. تجربه و تخصص طراح: در حین بررسی و دیدن پرتفولیو، مدت زمان تجربه آن‌ها را هم بررسی کنید. به طور معمول طراحان با تجربه و متخصص طرح‌های بهتری را ارائه می‌کنند و به عبارتی سفارش شما، حکم آزمون و خطای آن‌ها را ندارد. تعرفه‌ها: آخرین نکته انتخاب شرکت طراحی لوگو هم همان نکته همیشگی و مهم برای سفارش هر چیزی است. به سراغ شرکت‌هایی بروید که تعرفه‌های کم و مشکوکی ندارند و در عین حال تعرفه‌های خیلی زیادی را هم متحمل نشوید. در این راستا شرکت‌های خبره‌ای نظیر ایران وب لایف هزینه‌های مقرون به صرفه و معقولانه‌ای را دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/943873/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان

دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم

اتصال 232 روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی