ندای لرستان
میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان لرستان ارزیابی می شود
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 11:00:58 AM
ایرنا
ندای لرستان - خرم آباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: میزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع با کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی ارزیابی می شود.
  گودرز امیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشنامه شماره 639 657سازمان اداری استخدامی کشور بیان کرد: با توجه به پایان یافتن مهلت استقرار و پیاده سازی میز خدمت الکترونیکی،میزان تحقق قطع ارتباط با ارباب رجوع با کارکنان از طریق استقرار میز خدمت الکترونیکی در واحدهای عملیاتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: قابلیت ها و شاخص های مورد ارزیابی در میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها از جمله دسترسی به کلیه خدمات مورد درخواست ارباب رجوع تنها از طریق پنجره واحد الکترونیکی قابل ارائه باشد،به گونه ای که از سرگردانی مردم بین سامانه های مختلف و دریافت اطلاعات تکراری از ارباب رجوع جلوگیری کند.
امیری ادامه داد: قابلیت ارائه الکترونیکی کد رهگیری منحصر به فرد به درخواست خدمت در لحظه پذیرش درخواست خدمت، قابلیت فراهم نمودن امکان رهگیری الکترونیکی مراحل گردش کار خدمت توسط ارباب رجوع،قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام خدمت، ارایه بسته الکترونیکی اطلاع رسانی برای خدمت درخواست شده مطابق سرفصل موضوع و محل ارائه خدمت در سطح ستاد صف از دیگر شاخص های ارزیابی در میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها است.
امیری اظهار داشت: در صورتیکه برای انجام هریک از مراحل خدمت نیاز به حضور ارباب رجوع در در ساختمان های اداری و محل کار کارمندان باشد، ارباب رجوع تنها در میزخدمت حضوری ستاد یا واحد عملیاتی دستگاه یا دفاتر پیشخوان و پستی پذیرش شود و ارجاع وی به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده ونقض مقررات محسوب می شود.
وی ادامه داد: زمان و دلیل حضور همچنین مدارک مورد نیاز به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع بایستی اطلاع رسانی شود.
امیری بیان کرد: به استناد بخشنامه مذکور ستاد دستگاه های اجرایی مکلفند تا برای هر یک از خدمات صف یا ستاد که در میز خدمت الکترونیکی ارائه می شود کاربرگی تهیه و تا تاریخ 30 آذرماه به سازمان اداری و استخدامی ارسال کنند.
وی ادامه داد: سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها با هماهنگی و نظارت عالیه استانداران مسئول ارزیابی و ارائه گزارش از عملکرد اجرای میز خدمت الکترونیکی در شهرداری های سراسر استان می باشند.


http://www.Lor-Online.ir/fa/News/69506/میزان-تحقق-قطع-ارتباط-ارباب-رجوع-با-کارکنان-لرستان-ارزیابی-می-شود
بستن   چاپ