تولید 4 میلیون تُن انواع قیر نفت در کارخانه نفت پاسارگاد
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:05:41
|
|
ندای لرستان - مدیر کارخانه نفت پاسارگاد گفت: ظرفیت سالانه تولید انواع قیر نفت شرکت به 4 میلیون تُن تولید انواع قیر شامل محلول و پلیمری رسیده است . به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدمهدی نظری در همایش قیر و آسفالت که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین ویژگی شرکت نفت پاسارگاد گستردگی و پراکندگی کارخانهها در سطح کشور است . وی بیان کرد: در حال حاضر 6 کارخانه شرکت نفت پاسارگاد در شهرهای تهران، تبریز، اراک، آبادان، بندرعباس و شیراز فعال هستند . مدیرکارخانه شرکت نفت پاسارگاد اراک با اشاره به فعالیت 2 پایانه صادراتی این شرکت در بندر ماهشهر و بندرعباس ادامه داد: ظرفیت سالانه تولید انواع قیر نفت شرکت پاسارگاد در بدو تأسیس یکمیلیون و 500 هزار تُن بوده که اکنون به 4 میلیون تُن تولید انواع قیر شامل قیر محلول و پلیمری شده است . نظری اضافه کرد: مزیت دیگر گستردگی کارخانههای شرکت نفت در سطح کشور تأمین تقاضای مشتریهای منطقهای است، بهنحویکه در سریعترین زمان ممکن و با آسانترین روش توزیع محصول به دست مشتریان میرسد . وی اظهار کرد: دریافت مستقیم قیر موجب تولید محصول باکیفیت میشود و شرکت نفت پاسارگاد قادر است بر مبنای خوراک دریافتی گریتهای خاصی از قیر تولید کند . مدیرکارخانه نفت پاسارگاد اظهار کرد: لرستان اگرچه کارخانهای جهت تولید قیر را ندارد اما بهراحتی میتواند از طریق کارخانههای آبادان و تبریز نیاز مشتریان خود را به محصولات قیر و نفتی تأمین کند . نظری گفت: برای مشتریان داخلی از بستهبندیهای فلهای و برای صادرات از بستهبندیهای بشکهای و همچنین کیسههای قیر در ظرفیتهای مختلف استفاده میشود . وی یادآور شد: 6 واحد کنترل کیفیت بحث کیفی سازی محصولات کارخانهها را مورد ارزیابی قرار میدهد؛ واحد تحقیق و توسعه که در تهران مستقر بوده، پشتیبانی واحدهای کنترل کیفیت را برعهده دارد . مدیر کارخانه شرکت نفت پاسارگاد یادآور شد: واحدهای کنترل کیفیت مجهز به جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با آخرین استانداردها جهت تست و ارزیابی کیفیت قیر است . نظری با بیان اینکه واحد پشتیبانی شرکت نفت پاسارگاد بر روی توسعه محصولات جدید نیز کار میکند، بیان کرد: شرکت به دنبال تولید جدیدترین و متنوعترین محصولات در راستای نیازمندیهای بهروز مشتریان است، چراکه بحث مشتریمداری و رضایت آن برای شرکت بسیار حائز اهمیت است . وی بقاء، رشد و ارتقاء هر سازمانی را منوط به رضایتمندی مشتریان از خدمات دانست و گفت: تأسیس واحد مشتریان جهت دریافت نظرات، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان در شرکت نفت پاسارگاد از نمادهای مشتری مداری است، ضمن اینکه مشتریان میتوانند از طریق دفاتر فروش مستقر در سراسر کشور نظرهای خود را در خصوص کیفیت محصولات مطرح کنند. انتهای پیام
http://www.Lor-Online.ir/fa/News/68341/تولید-4-میلیون-تُن-انواع-قیر-نفت-در-کارخانه-نفت-پاسارگاد
|