ندای لرستان
مشتری ‌مداری اولویت کاری اداره پست لرستان باشد
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 17:35:44
ندای لرستان - خرم آباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بالا بردن کیفیت ارائه خدمات و مشتری مداری در تمامی ابعاد باید اولویت کاری پست لرستان باشد.
به گزارش ایرنا گودرز امیری روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان شرکت پست لرستان به مناسبت روز جهانی پست، اظهار داشت: ایران اسلامی امروزه دارای سیستم نوین و اصل سلسله مراتب اداری و نظام پستی در جهان است.
وی افزود: به دلیل اشکالاتی که در طول زمان ایجاد شده عقب افتاده‌ایم‌ و باید تلاش کرد تا این جا‌ماندگی از دنیا را اصلاح کنیم و در کمترین زمان به هدف برسیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برخی کشورها با وجود اینکه کمتر از صد سال قدمت دارند در حوزه‌های مختلف به ‌ویژه پست و ارتباطات برترهستند، بیان کرد: توجه به زیر‌ساخت‌های الکترونیکی و انبار‌های لجستیک ضروری است، در غیر این‌صورت از قافله توسعه عقب خواهیم ماند.
امیری با تاکید بر ضرورت تغییر در نگرش و ماموریت‌ها اضافه کرد: پست یک موسسه جهانی است که مختص به درون کشوری نیست و باید متناسب با پیشرفت جهانی تغییر کند.
وی بحث کاهش هزینه و افزایش در‌آمد را از اهداف استراتژیک هر سازمانی عنوان کرد و ادامه داد: برای حمل و نقل مرسوله‌های پستی باید از وسایل نقلیه برقی استفاده شود زیرا این مهم در کاهش آلودگی صوتی و محیط زیست بسیار مفید است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان افزود: پراکندگی انبارها، مراکز دریافت نامه‌ها و سفارشات در کاهش هزینه‌ها موثر است.
امیری بر تجارت الکترونیکی تاکید کرد و گفت: باید به این موضوع به طور گسترده نگاه کرد و در زمینه‌های مختلف اقتصادی اعم از صادرات، واردات و معرفی محصولات به بازار جهانی همچنین آموزش دانش فنی تولید به ‌صورت علمی به مردم گام برداشت.
وی اظهارداشت: تحلیل درست از بازار جهانی و ارائه به مردم باعث استقبال از این طرح خواهد شد.
وی اضافه کرد: توسعه ICT روستایی باید بیشتر مورد توجه باشد زیرا این مهم باعث جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی، کاهش سفر به شهر و ماندگاری در روستاها می‌شود، از این‌رو تمامی وظایفی که به دفاتر پیشخوان شهری محول شده باید به این مراکز نیز داده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان افزود: دستگاه‌های الکترونیک دریافت و‌ پرداخت وجه نیز در روستاها در راستای ارائه خدمات به مردم نصب شود.
امیری گفت: اجرای مکان‌یابی و کد پستی تنها راه توسعه تجارت الکترونیکی و پیشرفت در این زمینه است بنابر‌این باید این موضوع هرچه سریع‌تر نهایی شود.
وی یادآور شد: یکی از معیارهای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی، واگذاری وظایف خود به دفاتر پیشخوان شهری، پستی و ICT روستایی خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان تاکید کرد: در راستای جلوگیری از فساد و رانت‌خواری باید دولت الکترونیکی حاکم شود و به گونه‌ای پیشرفت کرد که بتوان دانش خود را به دنیا عرضه کنیم.
3210/7273

http://www.Lor-Online.ir/fa/News/63925/مشتری-‌مداری-اولویت-کاری-اداره-پست-لرستان-باشد
بستن   چاپ