ندای لرستان

آخرين مطالب

تقدیر آیت‌الله میرعمادی از خلق حماسه 22 بهمن: مردم شگفتی آفریدند/ مسئولان قصور گذشته را جبران کنند سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تقدیر از خلق حماسه 22 بهمن گفت: مردم شگفتی آفریدند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در سخنانی با اشاره به اینکه باید خدای متعال را شاکر باشیم بر این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران و بر این مردم وفادار و انقلابی که در موقع نیاز همیشه در صحنه انقلاب حاضر هستند، اظهار کرد: باید به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب تبریک بگوییم به خاطر حماسه‌ای که مردم آفریدند و به عشق رهبری و نظام آمدند و این راهپیمایی را تقدیم رهبر عزیز کردند.
وی تصریح کرد: باید به این ملت درود فرستاد که با گام‌های استوارشان، با بصیرتشان و ایمانشان خالصانه و عاشقانه به صحنه آمدند؛ راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آن‌هم در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب معجزه بوده است؛ مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند که مردم شگفتی خواهند آفرید و واقعاً امروز مردم ما شگفتی آفریدند.
آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: مردم ما سنگ تمام گذاشتند، باید تشکر کنیم از خلق این حماسه که باشکوه‌تر از هرسال برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه هرکسی این صحنه‌های عظیم را مشاهده می‌کند اذعان دارد که راهپیمایی امسال باشکوه بود؛ در برخی نقاط برف و باران و هوای سرد را داشتیم؛ در لرستان بعضی شهرها سرد بود و در تصاویری که مشاهده کردیم بعضی روستاهای لرستان که برف روی زمین بود مردم آمدند و لبیک گفتند به ندای رهبر معظم انقلاب، افزود: مردم ما سنگ تمام گذاشتند، باید تشکر کنیم از خلق این حماسه که باشکوه‌تر از هرسال برگزار شد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه این حماسه عظیم و باشکوه تحلیل‌های گوناگونی دارد، اظهار کرد: برای هر حرکتی که مردم انجام دهند غالباً دو انگیزه تصور می‌شود، مادی یا معنوی، دشمنان هم اعتراف می‌کنند انگیزه مردم ما مادی نیست، اگر با این انگیزه نگاه می‌کردیم باید مردم نمی‌آمدند چون مشکلات اقتصادی و گرانی و بیکاری و تبلیغات روانی شدید دشمن را داشتیم؛ آنچه مردم را وادار کرده که چهل سال در راهپیمایی شرکت کنند انگیزه معنوی است، مردم برای خدا آمدند، برای معنویت و یاری دین خدا آمدند؛ مردم انقلاب را جلوه‌ای از اسلام می‌بینند و این در نوع شعارها و انگیزه‌های مردم مشخص است.
وی با بیان اینکه محاسبه مردم این است که انقلاب را با خون عزیزترین افرادشان به دست آورده‌اند، قطعاً نمی‌گذارند انقلاب از دست برود یا دچار مشکل شود، تصریح کرد: اگر نگاه کلی به راهپیمایی داشته باشیم به‌خوبی می‌بینیم حضور مردم نماد همبستگی ملی و دینی است؛ چیزی که مردم را جمع کرده دین و معنویت بود و امروز ایران سربلند شد، مردم ایران پیروز شدند و همبستگی خود را نشان دادند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت نشانه وفاداری مردم به انقلاب، تجدیدعهد با شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های اامام (ه)، تجدید بیعت با رهبری و بالاتر از همه امروز را روز شکرگزاری به درگاه خدا می‌توانیم نام بگذاریم، مردم شکر 40 ساله انقلاب را به‌جای آورند، افزود: خدای متعال از مردم راضی است چون مردم انقلاب اسلامی ایران را و قدرت انقلاب را به رخ دنیا کشیدند، رسانه‌ها اعتراف کردند مردم ایران بار دیگر قدرت اسلام و انقلاب را نشان دادند، نشان دادند در دنیا اثرگذار هستند و جلوه‌ای از استکبارستیزی را نشان دادند.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه مردم ما یک «نه» بزرگ به دشمنان و یک «لبیک» به رهبر انقلاب گفتند، این نشان از عظمت و بزرگی و شکوه ملت است، یادآور شد: امروز بارقه امیدی در دل ملت ایجاد شد و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد، این‌همه جمع شدند که کاری کنند ملت در راهپیمایی نیاید، اما سیل جمعیت آگاه و زنده و بانشاط را دیدید؛ اقعاً مردم بانشاط آمدند و این انقلاب امروز به سن چهل‌سالگی رسید و درخت تنومندی شد که مردم از ثمره آن استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه آنچه مردم ما به دست آوردند در برابر آنچه مشکلات است ناچیز است، مردمی که بر مشکلات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غلبه یافتند در این پیچ تاریخی هم بر مشکلات اقتصادی غلبه می‌یابند، آنچه ماندگار است انقلاب و مکتب اسلامی و ایران سربلند است، تصریح کرد:
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال یک رویش ماندگار ملت بزرگ ایران اسلامی مخصوصاً در لرستان بود، باید از صمیم قلب از مردم تشکر کرد و سر تعظیم فرو آورد که مردم دشمن را ناامید و دوستان را شاد کردند؛ نگذاشتند عزت ایران خدشه‌دار شود و به عزت و شکوه و عظمت آن افزودند.
وی گفت: حضور مردم زلزله‌ای در کاخ سیاه انداخت؛ سردمداران آمریکا برای چند روز و چند ماهی در سرگردانی به سر می‌برند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام بزرگوار ما تعبیری دارد که «انقلاب انفجار نور بود»، این تعبیری است که هرچه زمان می‌گذرد این نورانیت بیشتر می‌شود، اظهار کرد: در مورد این راهپیمایی باید ساعت‌ها بحث کرد و پیامدهای این راهپیمایی را بررسی کرد، اولین پیامد و مهم‌ترین پیامد این بوده که زلزله‌ای در کاخ سیاه افتاد، ترامپ الآن دیوانه شده، اگر حال ترامپ را نشان دهند حالت جنون گرفته است، تصور چنین شکوه حضوری را نمی‌کرد، سردمداران آمریکا برای چند روز و چند ماهی در سرگردانی به سر می‌برند.
آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه دشمنان و در رأس آن استکبار سعی می‌کنند مثل سایر دستاوردهای انقلاب این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی را کوچک جلوه دهند، اما شکوه راهپیمایی امروز مثل انفجار نور بود، تصریح کرد: راهپیمایی امروز توطئه دشمنان را خنثی و نقشه‌های یک‌ساله آن‌ها را بر باد داد؛ از سوی دیگر پیامدهای داخلی داشته است؛ مردم ما نشان دادند که علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد اما این مشکلات مانع راه ملت ایران نیست؛ مشکلات و سختی‌ها بر عزم و همت مردم تأثیرگذار نیست، مردم راه را ادامه می‌دهند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: حتی در پیام‌های مردم خطاب به مسئولین این بود که خیال نکنید از شما و قصورهای شما غافلیم، ما عهدی بسته‌ایم و راهی انتخاب کرده‌ایم و بر آن ایستادگی می‌کنیم. باید قدر این مردم را بدانیم
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مردم ما در این راهپیمایی ثابت کردند موقع نیاز درصحنه هستند، زمانی که باید پای انقلاب بایستند هستند، نشان دادند اهل سازش و تسلیم نیستند، نمی‌خواهند شرایط طاغوت و استکباری در این مملکت تکرار شود، یام مردم این بود که انقلابی هستیم و می‌خواهیم از دستاوردهای انقلاب محافظت و حراست کنیم، افزود: ما باید قدر این مردم را بدانیم، مردم با تمام وجودشان درصحنه حاضر هستند و جلوه‌های زیبای حضور آن‌ها را دیدید.
آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: مردم ما تکلیف خود را امروز ادا کردند، راهپیمایی امروز عبادت بوده است، تکلیفی بود که مراجع تقلید و رهبری برای مردم حضور را لازم دانستند و مردم هم تکلیف خود را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان در برابر این ملت سه وظیفه اصلی بر عهده دارند، گفت: امروز مردم به صحنه آمدند و ثابت کردند انقلاب امانت الهی است و این انقلاب نعمت عظیم الهی است، این امانت را دو گروه باید حفظ کنند یکی مردم یکی مسئولین، مردم گفتند امانت‌دار خوبی برای انقلاب بوده و هستیم، اولین وظیفه مسئولین این است که امانت‌دار خوبی برای انقلاب باشند و به امانت خیانت نکنند، پارتی‌بازی نکنند، روحیه اشرافی گری نداشته باشند، مثل مردم زندگی کنند؛ در نظام اسلامی مسئولیت فرصتی برای خدمت است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دغدغه مردم هم همین است که مسئولان امانت‌دار خوبی برای انقلاب باشند، تصریح کرد: دومین وظیفه مسئولان این است که خدمت‌رسانی خود را افزایش دهند، شبانه‌روز تلاش کنند، ما در برابر ایثار مردم، شهدا و جانبازان وظیفه داریم، باید شبانه‌روز خدمت کنند و خستگی‌ناپذیر باشند؛ بدانیم یکی از تهدیدها و آسیب‌های جدی انقلاب این است که خدمت به مردم رنگ ببازد، مسئولان دنبال راحتی و آسایش خودشان باشند، مسئولان باید خدمت کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند. توجه به محرومین و نیازمندان داشته باشند.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه وظیفه سوم این است که مسئولان اگر قصوری در خدمت‌رسانی گاهی مشاهده می‌شود بگویند؛ افزود: وظیفه مسئولین این است که قصور و کوتاهی‌های گذشته را جبران و به نفع مردم کار کنند؛ اگر در این دنیا مردم دستشان کوتاه باشد در روز قیامت جلوی مسئولان را خواهند گرفت. مسئولی که فرهنگ عذرخواهی را عمل کند مردم خوشحال می‌شوند
وی ادامه داد: در نظام اسلامی یکی از مسائل مهم رابطه مسئولان با مردم است، رهبری با آن درایت و دوراندیشی دقیق خود و ژرف‌اندیشی عمیق خود گاهی می‌گویند قصور کرده‌ایم، حالا من مسئول اگر در پیشگاه مردم بگویم در اینجا کوتاهی کرده‌ام عذر می‌خواهم چقدر مردم خوشحال می‌شوند؛ سئولی که فرهنگ عذرخواهی را عمل کند مردم خوشحال می‌شوند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/85658/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فروش بیش از 117 هزار سکه در مرکز مبادله؛ ربع‌سکه در صدر تقاضا

افت بازار سرمایه پس از 4 روز رشد

پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا چیست؟

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی‌کنندگان برق

انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود

در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟

دو سالانه سرنا نوازی - لرستان

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

پسربچه 5ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

آخرین خبرها از 2 ایستگاه پمپاژ آب پلدختر

47 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

فیزیکدانان، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

کاشت 80 هکتار باغ زیتون در لرستان

قالیباف: تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

کشف 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی

اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی

ارتقای ظرفیت 50 واحد نیمه‌فعال لرستان

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403

«شیردنگ بافی» در لرستان

نجات کوهنورد خرم‌آبادی گرفتار در ارتفاعات مخمل‌کوه

قیمت نفت اندکی بالا رفت

کاهش نرخ سکه و ارز در بازار؛ طلا 18 عیار پرچم دار کاهش ها

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به‌سمت خاله‌اش

پروژه هوافضای آلمان؛ چطور می‌توان در عرض 60 روز با خوابیدن روی تخت 18 هزار یورو درآمد داشت؟

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

بازی کودکانه با اسلحه در لرستان؛ خاله 14ساله جان باخت

مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد پلمب شد

قیمت خودرو 4 اردیبهشت 1403

1500کیلو زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

قیمت طلای جهانی اندکی صعود کرد

رئیس بانک مرکزی اروپا: اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد

200 میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله 14ساله جان باخت

بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله 14ساله را گرفت

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده 5 ساله

کاشت 80هکتار باغ زیتون در لرستان

فعالیت 42 مرکز مشاوره در لرستان