ندای لرستان

آخرين مطالب

امام‌جمعه خرم‌آباد:

قدرشناسی نعمت انقلاب به حضور در راهپیمایی 22 بهمن است سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حضور در راهیپمایی 22 بهمن قدرشناسی و سپاسگزاری از نعمت عظیم انقلاب است، گفت: ملت ایران با «مرگ بر آمریکا» استکبار را ساقط خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا دوست داشتن نیکان و خوبان است.
حضرت فاطمه(س) در برابر دو جریان نفاق و فتنه ایستاد
وی با اشاره به روز شنبه شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه(س) ویژگی ها و کمالات متعدد داشته است، فاطمه زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر اسلام در مقابل دو جریان ایستادگی کرد، جریان اول جریان خدعه و نفاق بوده است.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فاطمه(س) در برابر جبهه نفاق ایستاد و مبارزه کرد، جبهه دومی که فاطمه(س) با آن مبارزه کرد جریان فتنه و زور بوده است، فتنه جمل و فتنه صفین که بعد از شهادت حضرت خود را نشان داد و فاطمه زهرا(س) پس از رحلت پیامبر جریان فتنه را به خوبی مشاهده کرد، تصریح کرد: آن حضرت در مقابل دو جریان ایستاد و مبارزه کرد و به شهادت رسید؛ نشان داد جریان فتنه و نفاق بزرگترین خطر برای اسلام و امت اسلامی است.
هیچ جریان، گروه و دسته ای به اندازه فتنه و جریان نفاق برای امت اسلامی خطرناک نیست
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه هیچ جریان و گروه و دسته ای به اندازه فتنه و جریان نفاق برای امت اسلامی خطرناک نیست، افزود: رهبر انقلاب در طول انقلاب تا به امروز در برابر طوفان حوادث شِکوه نکرد، اما در برابر فتنه فرمود آن جراحتی که فتنه وارد کرد هنوز بر قلب من سنگینی می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امروز جمعه روز اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی با امام راحل اظهار داشت: این اقدام یک حرکت شگرف و تاثیرگذار در ایران اسلامی بوده است، ضربه شکننده ای بر پیکر رژیم شاهنشاهی وارد کرد و آن حرکت برای همیشه باقی ماند، کودتای آمریکایی که می خواستند در 21 بهمن اتفاق بیفتد خنثی شد و آن حرکت موجب حیرت آمریکا و حامیان شاه شد.
خطیب جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: این حرکت نشان از بصیرت، ایمان و شجاعت و عشق ورزی ارتش نسبت به امام و مردم بوده است.
شکر چهل سالگی انقلاب را به جا بیاوریم
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم، تصریح کرد: انسان وقتی یک نگاهی به 40 سال گذشته انقلاب و فراز و نشیب ها و سختی های راه می اندازد اشک شوق می ریزد و افتخار می کند و سر به سجده می گذارد و شکرش را به جای می آورد.
وی با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه امروز ما این است که شکر چهل سالگی انقلاب را به جا بیاوریم، سجده شکر به جای آوریم برای نعمت های گوناگونی که خدا به ما داده است، افزود: برای 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت و چهل سال انقلابی گری سجده شکر به جای آوریم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه 40 سال مردم ایران زیر بار منت و ذلت نرفتند، معاهده های ننگین را نپذیرفتند، امروز هم حواس ها جمع باشد، مبادا قراردادی که باعث شود منافع ملت در خطر افتد را زیر بار بروند، ادامه داد: ما نتیجه برجام را دیدیم، آمریکا خارج شد و اروپا هم آمد یک ساز و کار مالی را عرضه داشت که هنوز اجرا نشده است، آیا امروز هم باید پافشاری کنیم که فلان قرارداد را تصویب کنیم!؟
هرگز زیر بار قراردادی که منافع ملت را به خطر اندازد نباید رفت
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه هرگز زیر بار قراردادی که منافع ملت را به خطر اندازد نباید رفت، تصریح کرد: دشمنان هرچه تحریم داشتند شکل دادند، 40 سال توطئه و تهدید آمریکا را دیدیم، دیگر چیزی باقی نمانده است، کاری نکنید خودمان با دست خودمان گرفتار شویم، کاری نکنیم خودمان را تحریم کنیم، این هدف دشمن و دام شیطان است، مواظب باشید شیطان بزرگ با حیله های گوناگون وارد می شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران انقلاب را به عنوان نعمت عظیم الهی قدر می دانند، عزیزترین چیز برای ملت ایران انقلاب است، افزود: سپاسگزاری انقلاب به چیست؟ به این است که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یابیم، حضور در راهیپمایی قدر شناسی و سپاسگزاری از نعمت عظیم انقلاب است.
پیام های راهپیمایی 22 بهمن امسال
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام های متعددی دارد، نشان می دهد مردم بعد از 40 سال متحد و منسجم و یکپارچه پای انقلاب هستند و از خون شهدا پاسداری می کنند، اظهار داشت: خون جوانان عزیز ما برای انقلاب ریخته شده است، مگر می شود ملت انقلاب را رها کند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیام دیگر راهپیمایی 22 بهمن امسال این است که ما در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی ایستاده ایم، سر خم نمی کنیم، ملت ایران چون سرو قد بلند ایستاده است و جنگ اقتصادی و تحریم را پشت سر می گذاریم، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی پاسخ محکم به تحریم های اقتصادی آمریکا است.
ملت ایران با «مرگ بر آمریکا» استکبار جهانی را زایل و ساقط خواهد کرد
وی با تاکید بر اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن پیامی هم برای رئیس جمهور آمریکا دارد، پاسخ گستاخی رئیس جمهور آمریکا و بیانیه اتحادیه اروپا است، افزود: رئیس جمهور آمریکا گفت ملتی که مرگ بر آمریکا می گوید را تحمل نمی کنیم، بداند این ملت با «مرگ بر شاه» رژیم 2500 ساله را سرنگون کرد، با «مرگ بر آمریکا» هم استکبار جهانی را زایل و ساقط خواهد کرد.
پاسخ کوبنده ملت به گستاخی اتحادیه اروپا در یوم الله 22 بهمن
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه اروپایی ها پس از خروج آمریکا از برجام یک ساز و کار مالی روی کاغذ آوردند حالا چقدر اجرای آن طول بکشد نمی دانیم، بیانیه ای صادر کردند و ملت و دولت ایران را متهم به اقدام تروریستی، نقض حقوق بشر و انواع تهمت ها کردند و بعد هم اظهار نگرانی کردند نسبت به پیشرفت فعالیت های موشکی ایران، خطاب به اروپایی ها گفت: آدم های پررو، جاهل و شیطان، شما حالا آنجا نشسته اید کمک و همکاری که نمی کنید مانع تراشی هم می کنید و شیطنت هم می کنید و به ملت می گویید نباید فعالیت کنید.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دیشب در اخبار گوشه ای از زیرزمین نگهداری موشک های بالستیک ایران را دیدید، خطاب به دشمنان افزود: باید خفه خون بگیرید و درس عبرت بگیرید، پاسخ کوبنده ملت به گستاخی اتحادیه اروپا در یوم الله 22 بهمن خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/85373/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

500 هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

افزایش 13 درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

انعقاد 182 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

بهره مندی 138 هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

مصرف فست فود در دوران نوجوانی حافظه را برای همیشه مختل می‌کند!

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان

استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند

بهره‌برداری از گلخانه 3 هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف 6 ماه آینده

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور؛ به زودی

داستان ابوشجاع

عامل تحریم

واردات گوشت گرم از آفریقا به کشور

جزئیات از سامانه جدید «خودنویس»

بالا و پایین سرخابی‌ها در بورس

توضیحات رئیس سازمان توسعه تجارت درباره نمایشگاه اکسپو

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

اشتغال‌زایی 350 میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

آمادگی 35 مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

ده نمکی در دو اپیزود