ندای لرستان

آخرين مطالب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

تشریح 2 تهدید و چالش برای انقلاب/ آمریکا در منطقه منزوی شده است سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تشریح دو تهدید و چالش برای انقلاب، گفت: امروز آمریکا در منطقه منزوی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در نشست ائمه جمعه لرستان در سخنانی با اشاره به بینش الهی و خدمت رسانی خالصانه ائمه جمعه استان، اظهار داشت: بعد از انتصاب حجت الاسلام «علی اکبری» در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، تحول گرایی و تقدس بخشیدن به نهاد نماز جمعه شکل گرفت که این امر یک حرکت عظیمی بود که اگر با قوت ادامه پیدا کند به طور قطع منشا آثار و برکات خواهد بود.
نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و وحدت باید باشد
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه یک نهاد مقدس، نورانی، ولایی و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک نهاد رحمانی است، گفت: نماز جمعه زبان گویای مردم است و اندیشه های الهی و معارف دینی را در جامعه ترویج می کند، اخلاق مردم را اصلاح می کند، فرهنگسازی می کند، مرجع و ملجا مردم است و این نهاد با این اوصاف و تعابیر بلند مقام معظم رهبری قرارگاه ایمان، تقوا و وحدت باید باشد.
19 دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با گرامیداشت 19 دی ماه، عنوان کرد: 19 دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، این روز، حماسه پایدار و جاودانه ای بود که ثمره آن 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت الله میرعمادی، تصریح کرد: پایه اساسی انقلاب اسلامی ایران 19 دی ماه بوده است، حرکت طلاب، مردم قم و شهادت و مجروح شدن تعدادی از این عزیزان موجب پیروزی انقلاب و نابودی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی شد، همچنین ثمره آن دستاورد عظیم انقلاب اسلامی ایران شد.
4 مرحله در انقلاب اسلامی ایران
وی با تاکید بر اینکه در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و این امر بسیار مهم بوده و انتظار این است که ائمه جمعه 40 سالگی انقلاب را برجسته کنند، افزود: ائمه جمعه دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برای مردم در راستای امید بخشی به جامعه و مردم بیان کنند، گاهی اوقات برخی افراد برای اینکه رقیب خود را از صحنه کنار بزنند دستاوردهای نظام را نادیده می گیرند و این امر کار بدی است.
رویارویی با استکبار جهانی، جنگ اقتصادی، اطلاعاتی و نرم است. نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در این 40 سال چهار مرحله را گذرانده است، گفت: مرحله اول، رویارویی با طاغوت بود که از 19 دی ماه شروع شد، مرحله دوم، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود، مرحله سوم، رویایی با منافقین بود که از روز اول انقلاب شروع شده و هنوز هم ادامه دارد و مرحله چهارم، رویایی با استکبار جهانی بوده که الان انقلاب در این مرحله قرار دارد.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه رویارویی با استکبار جهانی، جنگ اقتصادی، اطلاعاتی و نرم است، بیان داشت: این رویارویی با استکبار، در 40 سالگی انقلاب و دوران بلوغ انقلاب رخ داده است.
سیاست‌های مقام معظم رهبری جدی گرفته شوند
وی با بیان اینکه امروز افتخار ما در پیشرفت های نظامی و قدرت دفاعی ما است، تصریح کرد: قدرت دفاعی ما با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست، چرا که مدیون هیچ کشوری نیستیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه منافقین و ضد انقلاب ها ذلیل، خار و پست شدند، دگر اندیشان نیز خار و پست شدند، عنوان کرد: سیاستمداران دگر اندیش، الان هم پیاله رقاصان، شراب خوارن و ... هستند، باید به این نظام و انقلاب افتخار کنیم.
وضع اقتصادی مردم بهتر شده و مراکز صنعتی ما روی پای خود کار را شروع کرده اند. آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز ضد انقلاب ها، سلطنت طلب ها و دگر اندیشان منفور ترین افراد از نظر مردم ایران هستند، بیان داشت: امروز در مقابله با استبکار جهانی با توکل بر خدا، ایمان و تقوا پیروز خواهیم شد و روزی می رسد که اقتصاد ایران شکوفا خواهد شد، بر اساس آمارهای مراکز جهانی، بعد از مذاکرات و تحریم ها علیه ایران، امروز وضع اقتصادی مردم بهتر شده است و مراکز صنعتی ما روی پای خود کار را شروع کرده اند.
وی، بیان داشت: اگر سیاست حمایت از کالای ایرانی را جدی می گرفتیم امروز تمام کارخانه های ما دائر می شد، متاسفانه سیاست های مقام معظم رهبری را جدی نمی گیریم، اگر جدی گرفته بودیم امروز مراکز تولیدی ما رونق پیدا می کرد.
دو تهدید و چالش برای انقلاب
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه امروز هم یک آرامش اقتصادی را شاهد هستیم و قطعا شرایط بهتر خواهد شد، گفت: امروز استکبار جهانی منزوی شده است و قطعا ما در این میدان پیروز خواهیم بود.
ائمه جمعه باید زبان گویای مردم باشند. آیت الله میرعمادی در ادامه با اشاره به دو تهدید و چالش امروز کشور، عنوان کرد: اولین تهدید، فاصله گرفتن از معنویت، ارزش ها و اصول انقلاب است، سلاح ما معنویت است و چیزی که ما را پیروز می کند معنویت است، ارزش ها نباید در جامعه کمرنگ شوند و ائمه جمعه باید نسبت به ارزش های انقلاب و اسلامی حساس باشند.
وی بیان داشت: دومین تهدیدی که داریم، فاصله گرفتن از مردم است، مردم اساس انقلاب هستند ما از مردم نباید فاصله بگیریم و از حقوق مردم باید دفاع کنیم، ائمه جمعه باید زبان گویای مردم باشند.
افراد نخبه و توانمند در ستادهای نماز جمعه جذب شوند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر احترام گذاشتن به مردم و صمیمیت با مردم، عنوان کرد: ائمه جمعه که پول و ثروتی که بخواهند با آن مردم را راضی کنند ندارند، اما چیزی که امام جمعه را محبوب دل مردم می کند معنویت، اخلاق و احترام به مردم است.
در برابر استکبار باید وحدت، انسجام، اتحاد و یکپارچگی خود را بیشتر کنیم. آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه راهکار در این زمینه تقویت نماز جمعه است چرا که نماز جمعه قرارگاه ایمان و معنویت است، بیان داشت: همچنین حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی راهکار دیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز که انقلاب اسلامی در برابر استکبار قرار گرفته باید وحدت، انسجام، اتحاد و یکپارچگی خود را بیشتر کنیم، افزود: نماز جمعه محل جذب حداکثری و محور وحدت و انسجام باید باشد و نیروهای خوشنام، توانمند و ... از سوی ستادهای نماز جمعه جذب شوند و از ظرفیت مردم استفاده شود.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/78889/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

جوی آرام و پایدار در لرستان

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

بازدید استاندار لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی