کسب رتبه چهارم کیفیت پست لرستان در کشور
اقتصادي
بزرگنمايي:
ندای لرستان - مدیرکل پست لرستان از کسب رتبه چهارم کشوری کیفیت این اداره کل در استان خبر داد.
محمد ناظری در گفتوگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: واحد و ادارهای تحت عنوان مدیر کیفیت و امور مشتریان در شرکت ملی پست راهاندازی شده است.
وی با بیان اینکه این واحد نیز در استان راهاندازی شده است، افزود: وظیفه واحد این است که در بحث کیفیت، کیفیسازی و فرایندهای پستی اظهارنظر و بررسی میکند تا به یک جمعبندی برسند.
مدیرکل پست لرستان ادامه داد: با این رویکرد و ابلاغی که به ادارات پست استانها شد با دو نگاه کیفیت از نگاه مشتری و فرآیندی و با تعریف سنجهها و متغیرهای مختلف هم رضایت مشتری و اصلاح فرایندهای پستی را داشته باشیم، فعالیتهای پست استان انجام گرفت.
ناظر گفت: خوشبختانه اداره کل پست لرستان با بسیج تمام امکانات، منابع و نیروهای متخصص و توانمند مجموعه توانست در پایان شهریور جاری رتبه چهارم کیفیت کشور را کسب و با تلفیق و ترکیبی از این مباحث توانسته جایگاه کیفی استان را رونق بخشد.
وی گفت: برنامه داریم رتبه اول کشوری را کسب کنیم و قطعا این مهم با کمک همکارانمان رخ خواهد داد.
مدیرکل پست لرستان تاکید کرد: باید روی مباحث کیفی کار کنیم چرا که پست مجموعهای خدماتی و نیروی انسانی محور در بعد ارائه خدمات و فرایندی است.
این مسئول بیان کرد: کیفیت یکی از کلیدها و شاه کلیدهای موفقیت در پست دنیا، کشور و استان است.
انتهای پیام
لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/66585/