ندای لرستان

آخرين مطالب

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دانشجویان بسیجی مسئولان آینده کشور هستند سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - بروجرد - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان بسیجی حافظان آرمان ها و ارزش های انقلاب و مسئولان آینده کشور هستند.
به گزارش ایرنا علاالدین بروجردی روز جمعه در نشست با اعضای بسیج دانشجویی لرستان در محل هتل زاگرس بروجرد اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای عراق و سوریه به برکت وجود انقلاب و نیروهای بسیجی بود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران زمانی که شاه در اوج قدرت به پیروزی رسید، افزود: حکومت پهلوی در مقابل حرکت بزرگ امام خمینی(ره) و اراده ملت شکست خورد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدام با اطلاعات و امکانات پیشرفته و حمایت های آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها استکباری در برابر ملت انقلابی ایران شکست سنگینی خورد و به عبرت تاریخ تبدیل شد.
بروجردی اضافه کرد: بسیجیان ایران اسلامی با کمترین تجهیزات نظامی و دریایی بزرگترین قایق جنگی آمریکا را با سرنشینانش به اسارت گرفتند که این مهم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه ایران جز ثروتمندترین کشورهای دنیا است، ادامه داد: ضعف برخی از مدیران دستگاه باعث به وجود آمدن برخی مشکلات در کشور شده که باید در راستای بر طرف کردن آنها اقدام شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان های اطلاعاتی آمریکا، عربستان و فرانسه با استفاده از ماهواره و اینترنت یک میدان جنگ راه انداخته اند که اگر ملت ما قواعد بازی را رعایت کنند پیروز این میدان جنگ مردم ایران خواهند بود.
بروجردی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید بهتر عمل کنند، گفت: برای مبارزه با فساد و اصلاح سیستم اقتصادی کشور باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.
وی با تاکید براینکه تعریف ما از انقلابی بودن باید دقیق باشد، افزود: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری الگوی واقعی انقلابی بودن هستند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساختار اجرایی دولت و ارگان های نظارتی دچار اشکال است که باید این مهم اصلاح شود.
بروجردی اضافه کرد: صادرات ایران جاده یک طرفه است که باید سیاست های آن تغییر کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش مشکلات اقتصادی است، ادامه داد: سیاست های اقتصاد مقاومتی متتاسب با شرایط تحریم ها تهیه شده که با برنامه ریزی صحیح و اجرای آنها می توان بخش عظیمی از مشکلات کشور را برطرف کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام یک تصمیم ملی بود و پرونده های بزرگی علیه ایران در موضوع هسته ای در آن مقطع بسته شد.
بروجردی افزود: امروز قدرت ما در بازگشت به قبل از برجام بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه در برجام پرونده ساخت بمب هسته ای ایران بسته شد، اظهارداشت: نکات مثبت و منفی برجام را باید بیان کنیم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز عراق، لبنان، سوریه و افغانستان آشفته بازار امنیتی وجود دارد در حالی که در کشورما امنیت و آرامش کامل حاکم است.
بروجردی بیان کرد: در حال حاضر جوانان ایران اسلامی در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی برای برقراری امنیت کشور به شهادت می رسند.
وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم باید مطرح شود، اضافه کرد: بهره برداری تبلیغاتی وسیاسی نباید از این معضلات صورت گیرد، و باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم تلاش کرد.
بروجردی در خصوص اتهاماتی که توسط نماینده مجلس شورای اسلامی به وی زده شد، افزود: در نامه ای به مقام معظم رهبری خواستار رسیدگی به این موضوع شدم و پس از تحقیقات گسترده دستگاه های اطلاعاتی شخص نماینده به 6 ماه حبس محکوم شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای نمایندگان برای سوال از رئیس جمهوری بیان کرد: برخی نمایندگان مجلس امتیاز گرفتند و امضاهایشان را پس می گیرند.
وی اظهار داشت: تاسیس دانشگاه آیت الله بروجردی و کلینیک داندنپزشکی دانشگاه آزاد از جمله پرونده های کاری بود که در طول دوران نمایندگی مجلس پیگیری کرده ام.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احداث خط راه آهن و فرودگاه در دستور کار قرار گرفته و قیمت زمین ها در روستای حاجی آباد و زرشکه کارشناسی شده که در این راستا نباید کارشکنی صورت گیرد.
بروجردی گفت: هدف گذاری طرح ها مشخص شده و قوانین باید اجرا شود ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و صدا و سیما بروجرد نیز انجام خواهد شد.
وی اظهارداشت: تحریم های امروز فقط آمریکایی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سوال از رئیس جمهوری حق مسلم نمایندگان است، افزود: رئیس جمهوری باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد و این مهم باید انجام شود.
مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه پر تحرکی و پویا بودن از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری دانشجویان باید انقلابی عمل کرده و روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند.
سرهنگ حسین محمدی فر افزود: مطالبه گری دانشجویان در پیش برد اهداف انقلاب و نظام نقش موثری دارد که باید به نحو مطلوب انجام شود.
وی اظهارداشت: امروز دوران جنگ اقتصادی است که دانشجویان نخبه بسیجی باید به تکلیف خود عمل کنند.
مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم باید وظیفه خود را در راستای برطرف کردن مشکلات مردم به خوبی ایفا کنند.
سرهنگ محمدی فر اضافه کرد: بخشی از سیستم مدیریتی کشور هنوز به جنگ اقتصادی وارد نشده که انتظار می رود مسئولان ارشد دولت در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: بعد از گذشت چهار دهه ازعمر پربرکت انقلاب باید یک سیستم مدیریتی قوی در راس دولت قرار بگیرد و نباید فشارهای اقتصادی و تحریم ها زندگی مردم را با مشکل مواجه کند.
مسئول بسیج دانشجویی کشورگفت: مسئولان باید با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت تلاش کنند.
سرهنگ محمدی فر اظهارداشت: یک چهارم دانشجویان لرستان در بسیج فعالیت دارند که با توجه به فصل تعطیلی دانشگاه ها در راستای محرومیت زدایی در روستاهای استان اردوهای جهادی برگزار می کنند.
7190/7273

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/48222/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان

کشف 4 تن روغن قاچاق

کشف 4 تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

روایت فارن پالیسی از ماجراجویی های پرهزینه تل آویو

ماجرای عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس

4 تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

دریافت بیش از 490 میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

«بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت

معاون سیاسی استانداری فارس مطرح کرد: برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

یورش به کلمبیا؛ پلیس تحصن دانشجویان هوادار فلسطین را برچید

«دلار چند؟»

دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست

نجات آقای « ب.ز»

پیام ناتو به روسیه با برپایی بزرگ‌ترین مانور از زمان جنگ سرد

بلا و بهای خام‌اندیشی

همدلی سازمان منطقه آزاد، نهادها و اصناف برای بهبود شرایط کارگران/ امضای تفاهم نامه تنظیم امور کار درجزیره کیش

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

معاون استانداری فارس مطرح کرد: برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور

علیه کارگر؛ تبعات قراردادهای موقت

محدودیت‌های نانوشته علیه معلمان

عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس

فرقان؛ ردپای مارکسیسم

مردی که تسلیم نمی‌شود

خبر خوب برای دارندگان خانه در بافت فرسوده

بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید

وعده مخبر درباره افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر عملیاتی شد

جوان الیگودرزی در دریاچه سد حوضیان غرق شد

تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا اعتراضات را شعله‌ور کرد

نفوذ سرمایه‌داری در سنگر کمونیست‌ها

ایران هسته‌ای مخلوق شرایط و تحولات است

هشدارها و حسرت‌های دو رئیس‌جمهور

رو هوا بزن! 56000 تومان جایزه

دلار به دنبال بازه آرامش

صادرات زعفران ایرانی با نام افغانستان!

دغدغه‌های انتقال فرآورده‌های نفتی از ایران با گازوئیل

کاهش 2 درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان

معاون سازمان راهداری: 40هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

امضای 2 سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات

دانشمندان عمیق‌ترین گودال آبی جهان را در مکزیک کشف کردند

ادای احترام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدای مازندران

با الگوپذیری از معلم شهید مطهری نقش واقعی معلم و استاد را در کشور به ثمر برسانیم

با هم‌ دوست باشید

عاقبت دانه‌درشت‌ها

قراردادی با چین وجود دارد؟

جنجال جدید طلافروشان

آخرین وضعیت عرضه ارز در مرکز مبادله

وزیر جهادکشاورزی: اجازه نمی‌‌دهیم محصولاتی که خودمان داریم وارد کشور شود

شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی

پاسخ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس