ندای لرستان

آخرين مطالب

در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

انتقاد نماینده بروجرد از صدا و سیما/ پیگیری مشکلات درمان اشترینان سياسي

  بزرگنمايي:

ندای لرستان - بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صدا و سیمای لرستان عنوان کرد: مشکلات حوزه درمان «اشترینان» را پیگیری می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس گودرزی ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بروجرد، اظهار داشت: تمام سعی بنده بر این بوده به طور جدی مسائل بروجرد را پیگیری کنم و رضایت ارباب رجوع را به دست بیاورم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط امروز کشور، عنوان کرد: امروز دشمنان به دنبال تبدیل ایران به سوریه ای دیگر هستند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید بدانیم که اگر ذره ای خدشه بر امنیت کشور وارد شود به نفع هیچ کس نخواهد بود، تصریح کرد: همه پیگیری ها باید توام با روحیه ای جهادی انجام شود و اگر نواقصی هم وجود دارد با پیگیری مستمر رفع شود.
بررسی مشکلات حوزه درمان بروجرد در سفر وزیر بهداشت
گودرزی ادامه داد: شرایط فعلی سخت است اما مردم توان و اراده دارند که از شرایط سخت تر هم عبور کنند به شرط اینکه مسئولان از همه ظرفیت ها استفاده کنند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ره آوردهای سفر وزیر بهداشت و درمان به بروجرد، اظهار داشت: هدف اصلی سفر وزیر بهداشت و درمان به بروجرد بهره برداری از بیمارستان آیت اله بروجردی بود که گلایه هایی هم در زمینه کمبود تجهیزات و گزارشی از بیمارستان های قدیمی شهر به وزیر ارائه داده شد.
وی همچنین هدف سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به بروجرد را تاکید بر احیای خانه های تاریخی عنوان کرد و افزود: شاخص گردشگری در حوزه ابنیه، اسکان و اقامت در بروجرد در حوزه میراث فرهنگی خانه های تاریخی است که در غرب کشور نمونه است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: خانه های تاریخی در بروجرد وجود دارند که به علت نبود اعتبار در حال تخریب شدن هستند.
گودرزی با بیان اینکه به رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور این گلایه مندی را انعکاس داده ایم، تاکید کرد: با پیگیری ها سعی بر این است خانه های تاریخی از طریق واگذاری به بخش خصوصی به یک مزیت فرهنگی- تاریخی در کشور تبدیل شوند.
انتقاد نماینده بروجرد از صدا و سیما
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به وضعیت داروخانه هلال احمر و ساخت آن در بروجرد، اظهار داشت: متاسفانه برخلاف همه سعی و تلاشی که انجام شد و موافقت هایی که در حوزه های مختلف توانستیم بگیریم اما با امضا رئیس وقت سازمان غذا و دارو این مهم انجام نشد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر از سوی سازمان غذا و دارو همکاری های لازم انجام می شد این اتفاق رخ می داد چرا که داروخانه با همکاری هلال احمر لرستان و بروجرد جانمایی هم شده بود.
گودرزی در ادامه با انتقاد از نصب تابلوی صدا و سیما بر روی درب رادیو بروجرد، تاکید کرد: با رئیس صدا و سیما کشور در رابطه با ایجاد مرکز سیمای بروجرد در کنار رادیو به عنوان صدا و سیمای بروجرد صحبت هایی داشته ایم و ایشان در جواب فرمودند با توجه به سیاست های سازمان این اتفاق محقق نخواهد شد.
وی خطاب به مدیریت رادیو بروجرد، گفت: صدا و سیما یا تابلوی بالای درب ورودی رادیو بروجرد را اصلاح کند، یا از رادیو بروجرد شاکی خواهیم بود.
به گفته وی تابلوی رادیو بروجرد با مضمون «صدا و سیما» توهین به شعور مردم است و باید تلاش شود صدا و سیمای واقعی ساخته شود یا تابلوی مذکور برداشته شود.
آغاز عملیات طرح توسعه سالن ورزشی شهدای کارگر
گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به بروجرد، ادامه داد: در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال در بروجرد چیزی حدود دو درصد محقق شده است و پس از چهار ماه پیگیری مستمر این رقم به چهار درصد افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: یک کارگاه پوشاک در بروجرد با ایجاد 50 نفر ظرفیت شغلی با کارآفرینی زنان بی سرپرست و بد سرپرست راه اندازی خواهد شد که قرار است برای تجهیز این کارگاه اعتباری اختصاص گیرد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین طرح توسعه سالن ورزشی شهدای کارگر بروجرد کلنگ زنی شد که به دلیل افزایش قیمت ها عملیات اجرایی این پروژه به طول انجامید و فردا با رقمی که هم به صورت استانی و ملی در نظر گرفته شده است عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
گودرزی همچنین در رابطه با ایجاد خانه امید بازنشستگان این شهرستان، اظهار داشت: این واحد اواخر سال 96 کلنگ زنی شد و با توجه به درخواستی که بنده داشتم مبنی بر تغییراتی در ساختمان پروژه این روند قدری به طول انجامید.
وی گفت: خانه امید بازنشستگان 800 متر زیر بنا دارد و این خانه برای ارائه خدمات برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امید است با مشارکت های مردمی بتوانیم بازنشستگان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کشوری را در طبقه دوم اسکان دهیم.
پیگیری برای رفع مشکلات حوزه درمان «اشترینان»
گودرزی یاد آور شد: به دنبال ایجاد مجتمع در پارک وحدت هستیم و علت تاخیر در پروژه تغییر چند متری مکان و تغییر طرح بوده است که بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با استخدام نیروهای غیر بومی بیمارستان آیت الله بروجردی، بیان داشت: در حوزه فوریت های پزشکی و ایثارگران نیروهای غیر بومی جذب شده است به طوری که سهمیه ایثارگران این شهرستان را به صورت استانی توزیع کرده و حدو 25 نفر نیروی غیر بومی استخدام شده است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیام ایثارگران بروجرد را به گوش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواهیم رساند چرا که این روند تخلف بوده و اجحافی بزرگ در حق ایثارگران بروجردی است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش «اشترینان»، بیان داشت: این بخش از دیر هنگام تقریبا مورد کم لطفی قرار گرفته است و ممکن است عواملی دست به دست هم داده اند که شاهد بروز مشکلاتی باشیم.
گودرزی با بیان اینکه امید است مسئولان تلاش مستمر داشته باشند و روح نشاط و طراوت زندگی در این بخش دمیده شود، تصریح کرد: مسیر ترانزیتی اشترینان مشکل داشت که شهرداری هم توان رفع و انجام آسفالت روکار آن را نداشت و با پیگیری های مستمر آسفالت آن انجام شد.
وی افزود: مدیر کل راهداری لرستان در راستای روشنایی این مسیر هم قول داده اند که مشکل روشنایی و نیوجرسی آن را با اولویت نقاط حادثه خیز انجام خواهند داد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات درمانگاه «اشترینان» نیز، ادامه داد: وضعیت درمانگاه موجود در «اشترینان» به نام «درمان بستر» موجب تاثر و تاسف است چرا که این درمانگاه پس از افتتاح نمی تواند خدماتی آنلاین به مراجعه کنندگان ارائه دهد و مردم از طرفی دیگر برای تهیه دارو با مشکل روبرو هستند و به طور جدی در این زمینه پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/35217/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان

آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد

آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان

نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

نجات جان 2 کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

52 میلیون و 885 هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

کاراته‌کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

راهپیمایی «جمعه خشم» در الشتر

آیا انتخاب غذا ژنتیکی است؟

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت مردم ازنا از فلسطین و غزه

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

فعال کارگری: شیفت کار پنجشنبه کارگر باید «اضافه کاری» حساب شود

اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

پرداخت بیش از 90 درصد تسهیلات تبصره 18 در لرستان

غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

کارشناس اقتصادی: سیاست ارز 28500 تومان برخلاف ارز 4200 هیچ آثار سوء پولی نداشته است

اوپک می‌تواند مانع 100 دلاری شدن قیمت نفت شود

آغاز کوچ 11 هزار خانوار عشایری در لرستان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟