ندای لرستان

آخرين مطالب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

فرمان عزت بخش رهبری و بازگشت به غرور ملی/راه‌حل فلسطین مقاومت است سياسي

  بزرگنمايي:

لر آنلاین - خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به صدور فرمان عزت بخش رهبری برای بازگشت به غرور ملی هسته‌ای گفت: این امر مایه خرسندی ملت و دانشمندان هسته‌ای شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا موجب دوری انسان از حرام الهی می‌شود .
وی بیان داشت: خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید که عابدترین انسان‌ها کسی است که در درون جانش تقوا و ترس الهی باشد، سکوتی داشته باشد که او را از گفتار بیهوده و لهو لعب بازدارد و شرم و حیا داشته باشد .
پایان شکست‌ناپذیری اسرائیل
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی قدس، عنوان کرد: روز قدس یکی از یادگارهای حیات‌بخش و نجات‌بخش امام(ره) برای امت اسلامی است .
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه امسال روز قدس از ویژگی‌ها خاصی برخوردار است و اولین سالی است که سرزمین اسلامی فلسطین، سوریه و عراق از لوث وجود داعش پاک‌سازی‌شده است، افزود: داعش سپر امنیتی رژیم صهیونیستی بوده است .
وی بابیان اینکه همچنین امسال آمریکا سفارت خود را از تل آویو به قدس منتقل کرده است و این امر دهن‌کجی به مسلمانان بود، تصریح کرد: آمریکا به دنبال اجرای طرح معامله قرن است و در این راستا می‌خواهد که آثار اسلامی از قدس و سرزمین اسلامی محو شود .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امروز مردم در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند تا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر بدهند و اعلام کنند که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نابودشدنی است، گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس طی امسال بعد از چهل سال نشان‌دهنده پایان شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی است و نشان می‌دهد اسرائیل که می‌خواست گنبد آهنین در سرزمین اشغالی برای خود ایجاد کند هیچ‌گاه موفق نخواهد شد .
راه‌حل فلسطین وحدت و مقاومت است
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب برملا شدن چهره نفاق حاکمان عرب شد، گفت: تا پیش‌ازاین حاکمان عرب پنهانی با رژیم غاصب صهیونیست رابطه داشتند و امروز قدم‌به‌قدم در مسیر این رژیم اشغالگر حرکت می‌کنند .
وی بابیان اینکه همچنین برگزاری این راهپیمایی موجب شکست طرح سازش و ناکارآمدی جریان سازش شد، تصریح کرد: امروز ثابت شد که طرح سازش کارآمدی ندارد و پیروزی با مقاومت است .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب تسریع در فرآیند نابودی رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: عوامل متعددی نابودی رژیم صهیونیستی را روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌کند و مقام معظم رهبری نیز پیش‌بینی کرده‌اند که از این غده سرطانی تا 25 سال آینده اثری باقی نمی‌ماند .
آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: سیاستمداران و همه دنیا این سخن مقام معظم رهبری را باور کرده‌اند و اعلام کرده‌اند این امر نشانه دوراندیشی حکیمانه ایشان است .
وی با تأکید بر اینکه امروز به همه مسلمانان دنیا ثابت‌شده که راه‌حل فلسطین آگاهی و بیداری امت اسلامی است، گفت: راه‌حل فلسطین وحدت، مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس امسال، عنوان کرد: مردم استان لرستان بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند و امسال باشکوه‌تر از گذشته در این راهپیمایی حضور داشتند .
ستاد انقلاب فرهنگی انتظارت رهبری را محقق نکرده است
آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 20 مرداد و سالروز شهادت آیت‌الله سیدی در زندان رژیم پهلوی گفت: ایشان در زندان سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند و عالمی باتقوا، مبارز و انقلابی بود .
وی همچنین با اشاره به سالروز صدور فرمان عزل بنی‌صدر از فرماندهی قوا توسط امام(ره)، گفت: این امر موجب شد که رزمندگان ما روحیه بگیرند و عملیات‌ها را شروع کردند و سرزمین اسلامی ما را از لوث صدامیان پاک کردند .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین به 23 خرداد و سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: متأسفانه شاهد معضلات فرهنگی فراوانی در جامعه هستیم و آن‌گونه که انتظار رهبری بوده ستاد انقلاب فرهنگی کارنکرده است .
آیت‌الله میرعمادی تأکید کرد: در این زمینه باید بیشتر از گذشته کارکرد و همه مسئول هستند که در رابطه اقدام کنند .
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 29 امین سالگرد ارتحال امام(ره)، بیان داشت: این بیانات نشانه هوشمندی رهبر معظم انقلاب بود و نیاز به‌دقت، تحقیق و بررسی دارند .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه یکی از محورهای مهم سخنان مقام معظم رهبری بصیرت سیاسی و اجتماعی و همچنین آگاهی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن بود، تصریح کرد: مهم‌ترین بخش سخنان رهبری بصیرت و دشمن‌شناسی بود و ایشان در سه محور نقشه‌های دشمنان را برای ما توضیح دادند .
مهم‌ترین عامل قدرت ایران مسئله هسته‌ای است
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه ما باید بدانیم که دشمن می‌خواهد چه رفتاری داشته باشد، گفت: محور اول سخنان رهبری مسئله فشارهای اقتصادی دشمن و همچنین شدت بخشیدن تحریم‌های اقتصادی بود .
وی با اشاره به اینکه اتاق عملیات و فکر آمریکا در تحریم اقتصادی ایران خزانه‌داری آمریکا است، ادامه داد: هدف دشمن از فشار اقتصادی عقب‌نشینی و پشیمان کردن ملت ایران از انقلاب و آرمان‌های خودشان است و آمریکا می‌خواهد که مردم بگویند ما پشیمان شدیم و عده‌ای نیز در داخل و از روی آگاهی یا ناآگاهی جملات دشمن را تکرار می‌کنند .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما باید حواس خود را جمع کنیم که در میدان دشمن بازی نکنیم، تصریح کرد: همچنین ایجاد فشار روانی و تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف از دیگر نقشه‌های دشمن است و می‌خواهند که دستاوردهای انقلاب را از بین ببرند .
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه یکی از این دستاوردها فعالیت‌های هسته‌ای بوده که مهم‌ترین عامل قدرت علمی، سیاسی و بازدارندگی کشور است، گفت: برنامه دشمن این بوده که برنامه‌های هسته‌ای ایران را تعطیل کند به‌طوری‌که وزیر امور خارجه آمریکا که امروز ادعای دلسوزی ایران را دارد می‌گوید که غنی‌سازی هسته‌ای موجب به هدر رفتن منابع ایران می‌شود .
وی با تأکید بر اینکه توان موشکی از دستاوردهای ما است و ماحصل تلاش جوانان و خون شهیدان است، گفت: توان موشکی ایران به‌هیچ‌عنوان قابل‌مذاکره نیست .
فرمان عزت بخش رهبری و بازگشت به غرور ملی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به حضور و نفوذ ایران در منطقه، بیان داشت: حمایت از مردم مظلوم دنیا و مبارزه با تروریسم هدف ایران اسلامی است و از ابتدا نیز پای ملت فلسطین ایستاد تا در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی مقاومت کند .
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه هرجایی که نیاز به دفاع از مسلمانان و ملت‌های مظلوم برای مبارزه با تروریسم بوده ایران اسلامی پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: یکی دیگر از نقشه‌های دشمن فشار علنی و ایجاد آشوب در داخل کشور بوده و به دنبال هر بهانه‌ای برای ایجاد آشوب و تفرقه است .
وی تأکید کرد: به طور حتم تفرقه دشمن را، انسجام مردم از بین می‌برد و باید حواسمان جمع باشد که وحدت و انسجام خود را بیشتر کنیم .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به صدور فرمان عزت بخش رهبری برای بازگشت به غرور ملی هسته‌ای گفت: این امر مایه خرسندی ملت و دانشمندان هسته‌ای شد .
آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه اروپا می‌خواهد که تحریم‌ها را همچنان ادامه بدهد و از سوی دیگر ایران به برجام پایبند باشد تصریح کرد: فرمان عزت بخش رهبری این جو حاکم بر اروپا را تغییر داد و آن‌ها متوجه شدند که باید تصمیم جدی در رابطه با برجام بگیرند .
وی با تأکید بر اینکه قاطعیت، ایستادگی و هوشیاری رهبری موجب عقب‌نشینی اروپا شد گفت: ما خدا را شکر می‌کنیم به خاطر وجود رهبری شجاع که مسیر انقلاب را برای ما مشخص می‌کند .

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/28791/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

رفع تصرف 12 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

در دور دوم انتخابات 45 نماینده راهی مجلس می‌شوند

برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم

برگزاری انتخابات دور دوم در 8 حوزه کشور به صورت الکترونیک

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

جت شخصی چند؟

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

رشد 35 درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

تامین مالی ساخت بیش از 11 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

در دور دوم انتخابات 45 نماینده راهی خانه ملت می‌شوند

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پیدایش ابرقدرت اسلامی

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

بورس صعودی می‌ماند؟

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

245 نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

3 هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است

جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

پرداخت 16 میلیارد یورو ارز دولتی برای واردات هیچ در 8 سال!

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج؛ 80 کیلو طلا امروز فروخته شد