ندای لرستان

آخرين مطالب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

دشمن به‌دنبال خشکاندن ریشه حیات معنوی و قدرت نظام است فرهنگي

  بزرگنمايي:

لر آنلاین - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد گفت: بانگ مقاومت و پیروزی در ساعت یازده صبح روز سوم خرداد در سطح شهر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین کلیه نهادها و دستگاه‌های دولتی به‌صورت هم‌زمان به صدا در می‌آید.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت‌الله ناصرپور در رابطه با برنامه‌های ویژه بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، حماسه سوم خرداد را برجسته‌ترین و سخت‌ترین مقطع دفاع مقدس و عمر انقلاب دانست و اظهار کرد: برجستگی حماسه سوم خرداد به‌منظور اثربخشی بر پایداری نظام جمهوری اسلامی و حضور تجهیزات و نیروهای دشمن و غلبه بر این سخت‌افزار ازجمله سخت‌ترین موارد دوران دفاع مقدس است.
وی به آیه «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» اشاره کرد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر واقعه‌ای بود که با حضور جانانه و عارفانه مردم به فرمان امام و پیروی از ولایت و الهام از الطاف الهی و روح بلند و عرفانی حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد و دست خدا از آستین مردم بیرون آمد.
دبیرستاد بزرگداشت سوم خرداد در لرستان عنوان کرد: شکست دشمن در عملیات بیت‌المقدس دستاوردها و درس عبرت‌هایی برای دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی در پی داشت.
ناصرپور با بیان این‌که دشمن به قدرت جمهوری اسلامی که همان مردم است پی برده است، افزود: دشمن در تلاش بود تا بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، زیرا زمانی‌که باورها، اعتقادات و اعتماد مردم به نظام ضعیف شود، فکر جوانان با تبلیغات مسموم منحرف می‌شود و از این ارزش‌ها فاصله می‌گیرند، همین فاصله گرفتن از ارزش‌ها زمینه‌ای برای از بین رفتن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
این مسئول با تأکید بر این‌که دشمن می‌خواهد ریشه حیات معنوی و قدرت این نظام را که حماسه‌ها آفریدند خشک شود، گفت: دلخوش کردن به دشمن باعث کاهش تدریجی ارزش‌ها می‌شود و باید در تمامی مقاطع تاریخ مواظب فعالیت‌های پنهان و آشکار دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.
وی در ادامه به برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد اشاره کرد و افزود: بانگ مقاومت و پیروزی درساعت یازده صبح روز سوم خرداد در سطح شهر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین کلیه نهادها و دستگاه‌های دولتی به‌صورت همزمان به صدا در می‌آید.
او به آذین‌بندی و تبلیغات محیطی معابرعمومی توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدای آزادسازی خرمشهر و عملیات حاج‌عمران و مدافعین حرم با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان کرد: سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه چهارم خرداد از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس است که توسط ستاد سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
وی به برگزاری ایستگاه‌های ادبی و قصه‌گویی و نقاشی در مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری در سطح استان اشاره کرد و افزود: از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در نهادها و دستگاه‌های دولتی توسط همان سازمان تجلیل می‌شود.
دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر به اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی عمومی و مسابقات ورزشی با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.
ناصرپور با تاکید بر دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: فضاسازی رسانه‌ای و مصاحبه با فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس توسط صدا وسیما انجام می‌شود.
وی به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی به میزبانی لشکرپیاده 84 اشاره کرد و گفت: دعای کمیل باحضور پیشکسوتان جهاد و شهادت عملیات حاج‌عمران و بیت‌المقدس، با مدیریت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مشارکت کلیه دستگاه‌های عضوستاد برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به برگزاری برنامه زیارت عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: غباروبی مزارشهدا باعنوان «میثاق با شهیدان» در ساعت 8 صبح سوم خرداد توسط بنیاد شهید و امورایثارگران و همراهی شهرداری و نیروهای مسلح همراه با موزیک توسط لشکر پیاده 84 انجام می‌شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/25935/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

تولید 5.5تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است

232 روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

جوی آرام و پایدار در لرستان

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

بازدید استاندار لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی