ندای لرستان

آخرين مطالب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اثبات دوراندیشی رهبری درعهدشکنی آمریکا/ادامه برجام تضمین می‌خواهد سياسي

  بزرگنمايي:

لر آنلاین - خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود، گفت: دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در مورد عهدشکنی آمریکا، برای جهانیان به اثبات رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، ماه رمضان 5 ویژگی منحصر به فرد دارد که دیگر ماه ها ندارند.
وی با بیان اینکه نزول قرآن، وجوب روزه و واقع شدن لیله القدر در ماه رمضان از ویژگی های این ماه است، تصریح کرد: این ماه ضیافت الهی است و همه شما به آن دعوت شده اید دعوت خدا را اجابت کنید.
خطیب جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: ماه رمضان بهترین زمان برای عبادت و خودسازی است؛ روزهای آخر ماه شعبان را قدر بدانید و از ماه رمضان به بهترین وجه برای عبادت، نماز، روزه، کمک کردن و اطعام دیگران بهره بگیرید.
جوانان محله، مساجد را در شب های رمضان پررونق کنند
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه دهه آخر شعبان را دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامیده اند، افزود: مسجد مهم ترین پایگاه دینی است؛ پایگاه مشورت، عبادت و بسیج عمومی برای حل مشکلات.
وی با بیان اینکه متاسفانه از ظرفیت مساجد برای تعلیم و تربیت، عبادت و آموزش استفاده نمی کنیم، تصریح کرد: جای تاسف است که اغلب مساجد در ماه رمضان شب ها بسته است و برنامه ای وجود ندارد؛ از ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و جوانان محله درخواست می کنم شب های رمضان به مسجد بیایند و اجتماع کنند و تلاوت قرآن داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط آیت الله شیرازی گفت: این روز، روز تاریخی بوده است. مسئله قطع دست استعمارگران از سر مسلمانان با فتوای یک مرجع تقلید، روز افتخار مرجعیت در مبارزه با استکبار و استبداد است. امروز نیز نقش مراجع در لبنان، عراق و ایران به عنوان ام القرای جامعه اسلامی را می بینیم.
خروج آمریکا از برجام باعث پیشرفت و اعتماد به نفس ما خواهد شد
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: این همه مقدمه چینی و جنگ روانی شد که سرانجام رئیس جمهور آمریکا آمد و در مقابل دوربین ها اعلام کرد که از برجام خارج شده است؛ البته برای ما قابل پیش بینی بود.
وی افزود: الان هم که این اتفاق افتاده برای ما مهم نیست، این را نعمت و دستاوردی می دانیم چون می دانیم همچنان که قطع روابط با آمریکا در اوایل انقلاب برای ما باعث پیشرفت و اعتماد به نفس شد، خروج آمریکا از برجام نیز باعث پیشرفت و اعتماد به نفس ما خواهد شد.
رهبری چند سال قبل فرمود که آمریکایی ها عهد شکنی می کنند؛ امروز این سخن رهبر انقلاب برای همه اثبات شد
خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام منطق حکیمانه و پیش بینی دقیق رهبری را نسبت به عملکرد آمریکا برای دنیا اثبات کرد، تصریح کرد: رهبری چند سال قبل فرمود که به مذاکرات خوش بین نیستم، آمریکایی ها پایبند به عهد و پیمان نیستند و عهد شکنی می کنند؛ امروز این سخن رهبر انقلاب برای همه اثبات شد.
وی با تاکید بر اینکه سیاست های حکیمانه و دور اندیشانه و بینش الهی رهبر فرزانه انقلاب اثبات شد، یادآور شد: چون ایشان اهل تقوا هستند و آینده را به خوبی می بینند؛ امروز برای دنیا آن دور اندیشی رهبری عملی شد، دیده شد و به اثبات رسید.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برجام برای ما هیچ خیری نداشته که الان که آمریکا از آن خارج شده احساس ضرر کنیم، اظهار داشت: برجام برای این بود که تحریم ها برداشته شود که نه تنها برداشته نشد بلکه تحریم ها را افزایش هم دادند؛ مرتب ایجاد مزاحمت کردند و دردسر برای ما درست کردند.
دلبسته به برجام نبودیم
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما دلبسته به برجام نبودیم که امروز از نبود آن ناراحت باشیم، همانطور که رئیس جمهور فرمودند با خروج آمریکا از برجام یک موجود مزاحم از سر راه ما برداشته شده است، تصریح کرد: امروز روز بزرگی است که بر آنچه باعث پیشرفت ایران است کمر همت ببندیم؛ باید باور کنیم که به آمریکا نباید اعتماد کنیم، باید باور کنیم که باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم و با سیاست اقتصاد مقاومتی می توانیم بر تمام مشکلات غلبه کنیم و با حمایت از کالای ایرانی می توانیم به اقتصاد رونق ببخشیم.
اعتماد به اروپایی ها بدون وجود تضمین محکم، تکرار اشتباه اعتماد به آمریکا است
وی با تاکید بر اینکه انقلاب این باور را به ما آموخت که روی پای خود بایستیم و استقلال خود را حفظ کنیم، افزود: امروز ادامه برجام بدون آمریکا مطرح است؛ اعتماد به اروپایی ها بدون وجود تضمین محکم تکرار اشتباه اعتماد به آمریکا است. اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند چون دنباله رو آمریکا هستند.
خطیب جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: اروپایی ها در برابر فشار آمریکا طاقت نمی آورند و منافع خود را به پای ایران نمی نویسند، باید تضمین قاطع، محکم و ملموس به ما ارائه دهند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باید پاسخ سخنان وقیحانه و پست ترامپ نسبت به ملت ایران داده شود، تصریح کرد: ایران را تهدید کردند که اگر بخواهید به فعالیت هسته ای خود ادامه دهید عواقب بدی دارد، ما به آمریکا می گوییم برگرد و نگاهی به گذشته بیانداز، آمریکایی ها پنجه در پنجه ایران انداختند و بارها شکست خوردند، امروز ایران لشکری در یمن، لشکری در لبنان، لشکری در سوریه و عراق دارد.
همه حربه های دشمن علیه ایران شکست خورده است
وی ضمن تاکید بر نقش برجسته ایران در جریان های منطقه ادامه داد: آل سعود و آمریکا تمام همت خود را به کار بستند تا حزب الله لبنان در انتخابات پارلمان رای نیاورد اما حزب الله 67 کرسی پارلمان را به دست گرفت؛ این در حالی بود که عربستان برای هر رای هزار دلار می داد اما دلارهای عربستان و فعالیت های آمریکا در لبنان شکست خورد و حزب الله پیروز میدان شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز همه حربه های دشمن علیه ایران شکست خورده و آنچه در مورد ایران در سر می پروراندند از بین رفت، اظهار داشت: آمریکایی ها برجام را برای جلوگیری از گسترش قدرت و نفوذ ایران می خواستند اما قدرت ایران روز به روز افزایش یافت.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه همین گسترش نفوذ ایران باعث شد تا آمریکایی ها دوباره به حربه قدیمی خود یعنی ایجاد تحریم های اقتصادی روی بیاورند، تصریح کرد: آمریکایی ها حالا می خواهند تحریم های اقتصادی را شدت ببخشند و فشار اقتصادی ایجاد کنند تا مردم ایران دو دسته شوند.
آمریکایی ها دلبسته به ایجاد اختلاف در درون نظام ایران هستند
وی با تاکید بر اینکه تنها راه حلی که به فکر آمریکایی ها رسیده این است که با فشار اقتصادی مردم را دچار تفرقه کنند و نارضایتی عمومی ایجاد کنند، افزود: آمریکایی ها دلبسته به ایجاد اختلاف در درون نظام ایران هستند.
خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ایران متحد، یکپارچه و منسجم در برابر زورگویی دشمنان و فشارهای اقتصادی تا آخر ایستاده اند، ادامه داد: در جریان خروج آمریکا از برجام، دنیا آمریکا را سرزنش کرد و عهد شکنی آمریکا آشکار شد.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه راه غلبه بر تمام مشکلات، پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: آینده کشور متعلق به نسل جوان است.

لینک کوتاه:
https://www.nedayelorestan.ir/Fa/News/24679/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش 270 درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان

یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

تولید سالانه 25هزار تن زردآلو در باغات لرستان

حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس

استقرار بالگرد اورژانس 115 در فرودگاه خرم آباد

نخاع می‌تواند مستقل از مغز عمل کند

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»

واگذاری 1741 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان

مبارزه با علف‌های هرز سطح 167 هزار هکتار از مزارع گندم و جو در لرستان

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است

بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و 747 کارگر مشاغل سخت در لرستان

حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم

شناسایی 4 هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان

سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

88درصد لرستان درگیر خشک‌سالی است

58 درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است

کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

مبارزه با آفت زنگ زرد در 400 هکتار از گندم زار‌های لرستان

قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد

واگذاری 1741 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان

انجین‌های 10 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد

لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان

حمایت شهرهای مختلف لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

استمرار حمایت مردم لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل

شکرانۀ «وعده صادق» در لرستان

برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل

بازدید رئیس کل بازرسی لرستان از پل در دست ساخت شوراب

شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد

قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر

بارش رگبار‌های بهاری فردا در لرستان